Visitekaartjes Slidebox

Visitekaartjes SlideBox

Slidebox is expert op het gebied van het bedenken en presenteren van visuele content bij evenementen. Met als doel de maximale impact bij de bezoeker.

 

Het nieuwe visitekaartje heeft ook impact. Het diep blauwe papier (350 gsm) van colorplan geeft het kaartje cachet.

 

Het resultaat met de witte print is prachtig! Het drukwerk is uitgevoerd door drukkerij De Kijm.

 

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

 

Voor meer over SlideBox klik hier

Huisstijl PRO-IN Advies

Huisstijl PRO-IN Advies

PRO-IN Advies bv is een assurantie advieskantoor.
PRO staat voor professionals en IN voor insurance. PRO-IN Advies doet risico-advisering, verzekeringsadvies en preventie-advies.
De doelgroep van PRO-IN is de glastuinbouw en de zakelijke dienstverlening (Handel, Industrie en Dienstverlening).

 

Studio MK kreeg de opdracht om de huisstijl te ontwerpen.
Als dimensie is betrouwbaar gekozen. Kernwaarden als persoonlijk, creatief, vooruitstrevend en verrassend typeren PRO-IN.

In het beeldmerk geeft de blauwe streep onder pro de ondersteunende rol van de professionals aan. De streep boven in visualiseert de beschermende werking van verzekeringen. Alles exact op maat want PRO-IN ontzorgt de klant door maatwerk service.

 

Als pay-off is ‘zoals verzekeren bedoeld is’ bedacht. Het handgeschreven font benadrukt de persoonlijke benadering.

 

Ook in de website van PRO-IN is de huisstijl doorgevoerd. De website is gebouwd door Goedemiddag!

Brochure SWI

Brochure SWI

De brochure SWI is door Studio MK ontworpen.

 

Smart Wall Insulations is een specialist in slimme gevelproducten. SWI heeft ervoor gezorgd dat het gerenommeerde Duitse merk Dämmklinker voor de Nederlandse markt beschikbaar is.

 

Aan Studio MK de taak om de huisstijl van Dämmklinker te combineren met de huisstijl van SWI. Best een lastige opgave. De brochure bevat veel prachtige foto’s van gerealiseerd werk.

 

Gewoon mooi werk!

Logo Nowaten

Logo Nowaten

Adriaan Vink is holistisch masseur. Zijn bedrijf heet Nowaten. Dit betekent ‘Hij die luistert’. Nowaten helpt je om te leren luisteren naar je lichaam. Om balans te vinden.

 

Het ontwerp is uitgegaan van de gedachte dat je in de spiegel kijkt en blij bent met wie je ziet. Prachtig gevisualiseerd door een stevig woordlogo te spiegelen. Als je het beeld 90 graden draait, zie je een totempaal. De persoon Nowaten is een medicijnman die leeft in de bossen van Michigan. De kleuren van het medicijnwiel zijn gebruikt in het logo.

De losse vormen worden als vormelementen gebruikt. Een aantal zie je terugkomen in het briefpapier.

 

Het drukken van de visitekaartjes is uitgevoerd door NIVO

Logo Westlander Bier

Logo Westlander Bier

Sven en Crispijn bedachten een streekbier waarbij de smaak samen met de inwoners van het Westland bepaald is. Het begin van een traditie!
 
Studio MK kreeg de opdracht om het logo voor dit bier te ontwerpen. Historische monumenten van het Westland zoals de molen van Monster, de Noorderkerk in ‘s-Gravenzande en de watertoren van Naaldwijk bepalen grotendeels de vormgeving. De Westlandse kleur groen en de daken van de kassen zijn als vormelementen toegevoegd.
 
Dorst gekregen! Kijk op Westlander Bier waar je dit biertje kan drinken!

Huisstijl Sallo’s

Huisstijl Sallo’s

Sallo’s catering en organisatie heeft passie voor eten en laat haar klanten graag genieten! Dagelijks bezorgen zij lunches bestaande uit diverse broodjes. Hiernaast verzorgen zij de catering op locatie. Ook hebben zij een leuke brasserie in het Forepark waar je heerlijk kan eten. Sallo’s heeft een grote vaste klantenkring waartoe ook Sociëteit de Vereeniging behoort.

 

Studio MK kreeg de opdracht om de bestaande huisstijl te vernieuwen. De nieuwe huisstijl moet toegepast worden op alle producten die zij gebruiken : visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, broodjesdozen, menukaarten, koffiezakken, servetten, stempel, schorten, autoreclame, vlaggen, glasfolie bij Brasserie, jubileumlogo, cadeaucards. Een mooie opdracht!

 

Dit project is uitgevoerd in samenwerking met Brenda van Renssen Ontwerpbureau. Want 1 + 1 = 3!

 

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

Folder Uniscape

Folder Uniscape


Als communicatiemiddel heeft Studio MK een folder gemaakt voor Uniscape.

 

Deze folder maakt gebruik van de set aan vormmiddelen van de visuele identiteit. Kleurgebruik, woord- en beeldlogo worden gecombineerd met een strakke vormgeving die de informatie structuur geeft.

 

De folder is zowel Nederlands- als Engelstalig in print en in digitale vorm vervaardigd.

 

 

Logo SamSupplyWest

Logo Geluksreis

SamSupplyWest is gespecialiseerd in het inkopen en verkopen van exclusieve sneakers.

 

Het beeldmerk visualiseert de sneaker. Dit beeldmerk bevat alle kernwaarden : stevig, menselijk en efficiënt.
Zijn doorzettingsvermogen zie je terug in de kleur goud bij het woordmerk. Het font versterkt dat SamSupply streeft naar uniciteit.

 

De huisstijl is ook doorgevoerd in de website van SamSupplyWest.

 

 

 

 

Typografische ansichtkaarten

Typografische ansichtkaarten


In opdracht heeft Studio MK ansichtkaarten gemaakt met typografische vormen.

Uitdagende opdracht om met slechts 6 tekens een aantal ansichtkaarten te ontwerpen.

 

De 2 & gaan zo heerlijk samen.

 

De o en de + zijn goed te herkennen.

 

Maar wat grappig om te ontdekken dat de tilde, het haakje sluiten en een B tezamen een gebrilde moustache kunnen vormen.

 

Logo Uniscape

Logo Uniscape

Uniscape is een onderneming die ICT-diensten levert aan huurders van commercieel vastgoed.

Studio MK werd gevraagd om de visuele identiteit te ontwikkelen. Een identiteit die een balans vindt tussen betrouwbaar en vooruitstrevend.

 

De 4 cirkels visualiseren de servicelevels. De openingen laten de mogelijkheden tot uitbreiding van deze services zien. Doordat de openingen telkens ergens anders zitten, ontstaat er een dynamiek. De opening in de buitenste cirkel laat zien dat Uniscape openstaat voor allerlei uitdagingen en samenwerkingsverbanden in de toekomst. Je bent innovatief of niet.