Logo Viamova

Logo Viamova

Viamova ziet de mens als geheel. Belangrijk is een goede balans tussen geest en lichaam.

 

Studio MK heeft de visuele identiteit voor Viamova ontwikkeld. Een logo dat integer, menselijk en natuurlijk uitstraalt.

 

De o van het woordlogo is handmatig gevormd. Het eikenblad dat uit de o gehaald is, typeert zo mooi Jolanda. Zij is de ziel van Viamova.

 

Voor een speciaal programma voor moeders heeft Studio MK de variant met het hart bedacht. Heerlijk toch dat je met dezelfde uitstraling kan variëren.

Logo Tekstbureau Jos

Logo Tekstbureau Jos

Een tekstbureau om op te bouwen is Tekstbureau Jos.

 

Studio MK bedacht dan ook een logo waar je mee kan bouwen!

 

In het vierkant staan de letters precies gepositioneerd. De Duitse guillemets zijn zo mooi. Met deze vormen kan je spelen. Zij geven weer waar Tekstbureau Jos voor staat: precies, zeker en creatief!

Foliedruk Studio MK

Foliedruk Studio MK

De eerste opdracht van Studio MK, het ontwerpen van de huisstijl. Je eigen huisstijl, je eigen ziel. Makkelijk? Wel nee. Het was een hele zoektocht, maar niet voor niets.

 

Als je werk je passie is dan ga je vanzelf ‘shinen’. De combinatie van foliedruk met 455 grams cairn board almond is zo treffend! Het papier laat de foliedruk extra schitteren. Verrassend!

 

Romeyn Stansen en Foliedruk BV heeft om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen wat extra foliedrukken van de tekst gemaakt met wit goud, koper en wit! Wat een samenwerking.

 

 

Logo SamSupplyWest

Logo Geluksreis

SamSupplyWest is gespecialiseerd in het inkopen en verkopen van exclusieve sneakers.

 

Het beeldmerk visualiseert de sneaker. Dit beeldmerk bevat alle kernwaarden : stevig, menselijk en efficiënt.
Zijn doorzettingsvermogen zie je terug in de kleur goud bij het woordmerk. Het font versterkt dat SamSupply streeft naar uniciteit.

 

De huisstijl is ook doorgevoerd in de website van SamSupplyWest.

 

 

 

 

Logo Uniscape

Logo Uniscape

Uniscape is een onderneming die ICT-diensten levert aan huurders van commercieel vastgoed.

Studio MK werd gevraagd om de visuele identiteit te ontwikkelen. Een identiteit die een balans vindt tussen betrouwbaar en vooruitstrevend.

 

De 4 cirkels visualiseren de servicelevels. De openingen laten de mogelijkheden tot uitbreiding van deze services zien. Doordat de openingen telkens ergens anders zitten, ontstaat er een dynamiek. De opening in de buitenste cirkel laat zien dat Uniscape openstaat voor allerlei uitdagingen en samenwerkingsverbanden in de toekomst. Je bent innovatief of niet.