Promotiematerialen studiekeuzebeurs

Campagne

DeRotterdamseZorg gaf Studio MK de opdracht om promotiematerialen te ontwerpen voor de studiekeuzebeurs in Ahoy in Rotterdam. De doelgroep is de 14-18 jarige die op het punt staat een vervolgstudie te kiezen. Het doel is om deze jongeren te enthousiasmeren voor de zorg!

 

Studio MK heeft een achterwand van 7 meter breed en 2,5 m hoog ontworpen bestaande uit 2 ixxi’s en een doek.
De boodschap is : Wij zijn op zoek naar jou!
De 5 portretten vertegenwoordigen de 5 zorggebieden. Op het doek staan kernwoorden die de zorg typeren en die jonge mensen aanspreken. Het studie-overzicht maakt inzichtelijk welke opleidingen er zijn in de zorg en wat voor beroep je ermee kan uitvoeren.
Alle ontwerpen zijn duurzaam.

 

Geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op!

 

Voor meer informatie over de jaarlijkse Studiekeuzebeurs West klik hier

 

Voor meer projecten van DeRotterdamseZorg klik hier