Logo campagne 'WORDVERN!EUWERT'

Campagne

Met de campagne ‘WORDVERN!EUWERT’ wil deRotterdamseZorg dat medewerkers en stagiaires uit de zorg met goede ideeën komen om anders te gaan werken: slimmer, innovatiever.

Aan Studio MK de vraag om een beeldmerk en woordlogo te bedenken. Een uitdagende klus. De vorige campagne was ‘WORDRAATGEVERT’. Deze campagne is zeer goed verlopen. Het campagnebeeld was een uil. De uil als symbool van wijze raad. Ook voor de nieuwe campagne is een uil gekozen. Dit geeft de verbintenis met de vorige campagne aan. In het hoofd van de uil, zit de vorm van een hart. Dit geeft de verbintenis met de zorg aan. Het verloop in de kleur visualiseert de verandering in de zorg.

De zorg moet veranderen, wil de zorg van morgen klaar zijn voor de toekomst.
Door zorgverleners uit het werkveld mee te laten denken, creëert dit meer bewustwording en denkkracht. Het geeft ook een gezamenlijk verantwoordelijkheidsgevoel.

Vijf goede ideeën worden uitgevoerd. Van idee naar werkelijkheid. Als beloning krijgen de winnende ideeën de benodigde kennis, kunde en financiële middelen om hun idee uit te voeren.

Pijlers zijn:

  • Meer instroom
  • Minder uitstroom
  • Efficiënter werken